dinumarcel a scris:
[...]
Ei insista ca juridic nu am dreptate (contractul este semnat de mine) si voi fi obligat sa platesc.
Ce pot sa fac in aceasta situatie? Stiam ca s-a dat o lege sau ceva de genula acesta ca putem sa ne mutam la alt furnizor de tel. mobila pastrandu-ne nr. de tel. si fara sa fim obligati la plata in avans a contractului.
Furnizorul de servicii nu are instrumentele legale necesare pentru a va putea refuza portarea. Solicitarea de portare a numarului de telefon o faceti la operatorul pe care il alegeti iar 'travaliul' portarii este in intregime asigurat / suportat de acesta.
In ce priveste cealalta problema, nu prea inteleg care este justificarea actualului furnizor in ce priveste solicitarea Dvs expresa de a renunta la acel serviciu, ramasa, din cite inteleg, in mai multe randuri fara urmari. Nu aveti obligatia de a plati servicii nesolicitate. Daca intelegeti asta, ati rezolvat doua treimi din problema Dvs. Si daca ati inteles, veti incepe sa remediati situatia prin a nu plati. Asta trebuia s-o faceti de la inceput.