avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Incalcare contract
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Incalcare contract

Buna ziua,

Sunt abonat al unei companii de telefonie mobila. In data de 23..11.2011 am solicitat rezilierea contractului si trecerea pe abonament al unuia dintre cele doua numere aferente abonamentului meu. Mi s-a aspus ca in maxim 12 zile voi fi contactat de cei de la departamentul comercial pentru a rezolva solicitarea mea. Datorita faptului ca acest lucru nu s-a intamplat, am revenit cu un telefon la serviciu clienti in data de 15.12.2011. Mi s-a spus si am primit si un sms in legatura cu faptul ca in maxim 3 zile lucratoare voi fi contactat pentru aceasta solicitare. Binenteles nu sa intamplat nici acest lucru.
In 23.01.2012 am facut o sesizare la OPC Oradea in care sesizam cele intamplate si ceream o ancheta din partea dumnealor. In 03.02.2012 am primit un mail din partea lor, in care ma anuntau ca speta a fost trimisa la biroul din Bucuresti datorita faptului ca firma de telefonie are sediul acolo. Dupa cateva zile am fost sunat de cineva de la departamentul financiar al companiei respective (portocalii) si persoana respectiva a incercat destul de agresiv sa ma convinga sa accept o alta oferta de abonament. Evident ca nu se punea problema unei astfel de variante mai ales ca renuntarea o faceam din motive intemeiate. Mi s-a spus ca se va face o reziliere retroactiva si ca se vor compensa sumele platite in plus in perioada nejustificata pana la reziliere. In urma discutiei am primit un sms in care eram anuntat ca in aproximativ 14 zile se va realiza aceasta reziliere. Astazi m-am trezit ca nu mai am acces in retea. Am sunat la serviciul clienti (de pe un alt telefon) si am cerut lamuriri. Aici am aflat ca in reziliere nu apare ca as fi solicitat trecerea la cartela si plata facturii facuta cu 2 zile in urma nu s-a inregistrat la ei.

Intrebarea mea este: Pot sa dau in judecata cu sanse de succes compania respectiva, avand in vedere ca au incalcat contractul care spune ca rezilierea unilaterala se realizeaza in maxim 30 de zile calendaristice, mi-au blocat accesul la un serviciu la care aveam dreptul conform solicitarii facute si probabil reclamatia de la OPC i-a gasit vinovati de incalcarea drepturilor mele de consumator? Ma gandesc la posibilitatea de a-i da in judecata pentru a le cere daune.

Multumesc anticipat pentru sfat.

Alte discuții în legătură

Pacalit de operator telefonie mobila calinccs calinccs Buna ziua, Sunt foarte indignat de modul in care am fost tratat de catre un operator de telefonie si as vrea sa cer o parere in legatura cu ce as putea ... (vezi toată discuția)
Prelungire contract telefonie fara acordul meu fostAbonatOrange fostAbonatOrange buna ziua. am incercat sa rezolv o problema, cu calm, dar vad ca nu e poate. Acum doi ani mi-am facut un abonament la internet la o firma in urma caruia am ... (vezi toată discuția)
Teapa de la o societate de furnizare a serviciilor de telefonie mobila ContSters253422 ContSters253422 Sunt un utilazator al unei societati de furnizare a serviciilor de telefonie mobila, inca din anul 2007, cu un abonament (cu sms-uri si minute incluse in ... (vezi toată discuția)