am deschis asociatia la sfarsitul lui 2009, dar cred ca nu am depus balante in nici un an sau cel putin in ultimii doi, cred ca balanta se numeste de sfarsit de an. intre timp am primit finantare si am facut un proiect care a fost decontat in octombrie 2010 si contabila mi-a facut niste foi de varsamant in care sa platesc ceva impozite. de acolo am ramas cu o datorie de 800 de lei dintr-o eroare. cei care au facut parte din proiect si-au platit ca si persoane fizice autorizate impozitele, dar am ramas cu datoria. acum cand scriu imi dau seama ca sunt multe probleme dar as vrea sa le rezolv si sa fiu in regula pe viitor.
as vrea niste sfaturi cum pot sa fac si sa nu platesc amenzi. si daca in cazu asta in care sunt atatea nereguli pot sa transfer asociatia in alt oras unde locuiesc acum si sa le rezolv aici ca mi-e la indemana. si ce trebuie sa fac daca se poate.
multumesc
Anual se intocmeste balanta la 31 decembrie si se depune bilantul la finante. Pentru a va intocmi si semna bilantul trebuie sa colaborati cu un contabil autorizat membru CECCAR.
Acum, pentru a iesi din situatia incalcita in care sunteti, cel mai bine sa va gasiti un contabil care, cu actele in fata, sa va aduca la zi. E greu pentru ca dupa cum spuneti sund declaratii nedepuse si restante la plata impozitelor.