avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 810 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... alocatia pentru elevi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

alocatia pentru elevi

buna ziua!
sunt eleva in clasa a XII-a si nu am mai primit alocatia din luna iunie 2008.am implinit 18 ani in luna martie.mai sunt sanse sa pot primi banii din urma?ce demersuri trebuie sa fac si unde?am fost la casa de pensii,la inspectoratul scolar ,dar nici un rezultat.
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 17:44, 12 Noiembrie 2008
Adresati-va Directiei de Munca, Solidaritate Sociala si Familiei in a carei raza teritoriala aveti domiciliu.
La Primaria de unde apartineti cu domiciliul trebuie sa mergeti.Cererea se depune la DGASPC-ul de sector.
Puteti sa-i contactati telefonic si va indruma acestia.
Primaria si DGASPC-ul nu au nicio legatura cu alocatia de stat pentru copii ...;)
Dreptul la alocatie de stat pentru copii este stabilit prin decizie a directorului executiv al Directiei de munca, solidaritate sociala si familie.
In conditiile in care copilul este cuprins intr-o forma de invatamant, cererea se aproba de catre conducatorul unitatii scolare.
Ultima modificare: Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Cornel Vasile, Consilier juridic
Teoretic DGASPC nu are legatura dar toate cererile privind plata alocatiei de stat pentru copii acolo se depun,
Inspectoratul scolar si Casa de pensii nu au dat nici un raspuns persoanei solicitante!
Persoana solicitanta poate incerca ambele variante.
Casa de pensii si Inspectoratul Scolar nu aveau cum sa dea un raspuns decat negativ ca nu este de competenta lor.
Se poate directorul DMSSF in a carei raza teritoriala isi are domiciliul petitionarul.

Alte discuții în legătură