avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... alocatia pentru elevi
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

alocatia pentru elevi

buna ziua!
sunt eleva in clasa a XII-a si nu am mai primit alocatia din luna iunie 2008.am implinit 18 ani in luna martie.mai sunt sanse sa pot primi banii din urma?ce demersuri trebuie sa fac si unde?am fost la casa de pensii,la inspectoratul scolar ,dar nici un rezultat.
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 17:44, 12 Noiembrie 2008
Completez si imi sustin punctul de vedere.Acordarea alocatiei de stat pentru copii (pana la implinirea varstei de 18 ani) se stabileste prin Decizie a directorului executiv al directiei teritoriale.
In speta, cererea privind neplata acestei alocatii se depune de catre petenta la DGASPC-ul teritorial, care o transmite la Primarie, impreuna cu actele doveditoare (copie C.I., copie certificat nastere, eventual declaratie pe proprie raspundere ca incepand cu luna martie 2008 nu a mai primit aceasta alocatie).Primaria este obligata sa-i dea petentei un raspuns in scris.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutoare de la stat pentru familii monoparentale florin_io florin_io Care sunt drepturile unei astfel de familii, unde sotul a murit. Au ramas sotia si 2 copii(de 5 si 1 an). Durata casniciei a fost sub 10 ani. (vezi toată discuția)
Alocatie de stat Cristina/68 Cristina/68 Fiul meu a implinit 19 ani in septembrie 2018 si este elev in clasa a XII-a(nu repeta anul)...Luna aceasta inca nu a primit alocatia....as vrea sa stiu daca ... (vezi toată discuția)