Buna ziua,
va supun atentiei problema mea pe scurt:
In anul 2008 s-a infiintat un serviciu nou in urma caruia am fost mutat in cadrul lui.
odata cu numirea in acest post nu am primit fisa postuluisi nici acum nu avem!
In ianuarie 2011 seful de serviciu nu mi-a intocmit raportul de evaluare pe anul 2010 in calitatea lui de evaluator.eu am fost in concediu medical in perioada respectiva(20.01.2011- 10.02.2011). solicitariile mele ulterioare nu au fost acultate atat de seful de serviciu, cat si de directorul directiei.
In ianuarie 2012 noul sef de serviciu a intocmit raportul de evaluare pe anul 2011 fara a avea obiectivele stabilite pentru 2011 (lipsa raportului de evaluare precedent) acordandu-mi calificativul foarte bine.ulterior fostul sef de serviciu care a devenit director adjunct nu a fost de acord cu acest calificativ si a dispus refacerea raportului de evaluare.
Pe raportul de evaluare refacut am scris ca nu sunt de acord cu evaluarea facuta si l-am semnat, dupa care am depus contestatie la acesta, la seful unitatii bugetare.In termen de 15 zile trebuia sa mi raspunda la contestatie dar nu am primit nimic!!!
Va rog sa ma sfatuiti cu privire la cele mai sus mentionate!!
ce trebuie sa fac sa se respecte legea!!
Daca pot actiona in justitie unitatea bugetara sau chiar in nume propriu, seful de serviciu (in functie 2008-07.2011, dupa care a fost promovat???) care nu si-a indeplinit indatoririle de serviciu!!
1)unde as putea reclama ca nu am intocmita fisa postului? 2)daca nu a fost intocmit raportul de evaluare pe anul 2010 ce pot face?in cazul in care se vor organiza promovarii in grad eu nu voi putea participa la concurs in lipsa evaluarii! 3) pot cere daune pt aceste fapte? 4) care este termenul limita in care pot depune actiunea in instanta - contencios administrativ?