Se face un referat relativ la ceea ce s-a intimplat la care se ataseaza bonul (bonurile) in cauza.La monetar se ataseaza referatul si mare atentie pe monetar se trece suma efectiv incasata. Atrageti atentia contabilitatii despre ceea ce s-a intimplat. si ei vor sti ce trebuie contabilizat pe venituri.
Pentru corectarea sau anularea înregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul întocmeste un dosar care va cuprinde:
a)sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia;
b)decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii;
c)copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, întocmite de la ultima inventariere pâna la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor înregistrate gresit în aparatul de marcat electronic fiscal;
d)nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata.