MAI OAMENI BUNI!
In istitutia noastra sunt ceva discutii contradictorii pe tema legata de resurse umane! Cei din administratia publica,in special,v-as ruga cu un sfat.Fisa postului unui salariat se vizeaza de catre primar la inceputul fiecarui an.La noi nu se editeaza in fiecare an cate una ci se pune data si stampila si semnatura sefului!
In cursul anului cand la cineva dintre noi s-a adaugat sau s-a luat ceva atributii s-a emis o dispozitie a primarului.Pana aici corect din punctul meu de vedere! Insa mai exista o situatie pe care eu nu o vad legala deloc.Adica ,la inceputul anului cand primarul vizeaza fisa se trec sau se sterg(se da la altul) atributii faraa mai exista o dispozitie.Tinem cont ca salariatul lucreaza de mai multi ani,si dilema mea e mai mult in legatura cu adaugarea atributiilor fara a exista vre-un referat,dispozitie...etc.Cum e corect?
Orice modificare (adaugire sau stergere) adusa fisei postului se face fie prin emiterea unei alte fise, semnata de angajat la data cand se emite, fie printr-o decizie de modificare a fisei postului, cu o anexa la fisa postului veche(semnata si de angajat).
Se pot face oricand modificari la fisa postului, daca e necesar, dar trebuie sa fie de acord si angajatul si sa semneze de luare la cunostinta de aceasta.
deci...cu alte cuvinte in cazul expus de mine se poate inlocui fara probleme fisa postului datata cu o data veche pentru a putea acoperi o ilegalitate.
de fapt care e treaba ,un salariat a luat ceva drepturi banesti si conform fisei postului,atributiilor,nu are dreptul sa ia.S-a facut de catre o alta pers reclamatie mai sus,si cand s-a cerut documentele ma gandesc ca se putea foarte bine redacta alta noua ,datata hat,hat din urma si totul e ok.Aici e ceva lipsa,la fisele astea,nu se inregistreaza undeva ,nu au un mijloc de control pentru a se putea evita acest lucru si daca s-a facut asa sa se demonstreze?