avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale vizita la finante si la primarie dupa inregistrare ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

vizita la finante si la primarie dupa inregistrare firma la onrc

buna ziua,

impreuna cu inca o persoana am infiintat un srl care are ca obiect de activitate "comerț cu amănuntul efectuat în afara magazinelor, standurilor, chioșcurilor și piețelor" - cod CAEN 4799. dupa ce am primit certificatul de inregistrare de la onrc, ni s-a spus sa mergem la finante si la primarie. reactia mea logica a fost sa intreb de ce, iar doamnele de la onrc nu au stiut sa-mi raspunda.

evident, intrebarea mea pentru voi este: ce trebuie sa fac la finante si la primarie?
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
bogdanene06, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lucian Huzum , Consilier juridic 16:31, 6 Martie 2012
La ANAF trebuie depusa declaratia 010.
La finante daca vreti sa va inregistrati in scopuri de TVA, iar la primarie pentru autorizatie emisa de aceasta institutie in vederea desfasurarii comertului stradal.
La finante veti depune copii dupa actele asociatilor, copie dupa actele firmei nou infiintate, veti completa declaratia 010, care reprezinta inregistrarea firmei la ANAF.
La Finante veti depune actele pentru obtinerea autorizatiei de functionare la sediul principal (atentie, lipsa ei atrage sanctiune pecuniara mare) si veti solicita autorizatie pentru restul activitatilor (comertul stradal).
Atentie, toate aceste vizite sunt obligatorii. De asemenea, in situatia in care veti avea angajati (pe dvs de exemplu), va trebui sa mergeti si pe la sanatate, somaj, ITM, asigurari sociale.
In momentul de fata dumneavoastra doar ati inregistrat firma, adica, facand o paralela, doar ati obtinut certificatul de nastere. Ca sa primiti alocatia trebuie sa duceti acel certificat autoritatilor competente
Ultima modificare: Marți, 6 Martie 2012
horeabortan, utilizator
Finantele nu au nici o treaba cu autorizarea desfasurarii activitatilor unei societatii comerciale. Pentru aceasta exista Registrul Comertului cu ale sale declaratii model 2 sau 3, dupa caz. Iar autorizarea pentru comert stradal o da autoritatea locala in baza regulilor de autorizare stabilite prin hotararea consiliului local.
va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Alte discuții în legătură

Autorizatie pt vanzare produse in afara pietelor si spatiilor special amenajate Vasile Nedin Vasile Nedin O intrebare: Am infiintat o asociatie familiala, mai exact o intreprindere familiala, inregistrata la Registrul Comertului, inclusiv cu cod CAEN 4799 Comerţ ... (vezi toată discuția)
Vanzari - cumparari produse numismatica spava777 spava777 Buna ziua ! In timpul liber doresc sa ma ocup de vanzarea- cumpararea produselor numismatice. Doresc sa aflu care este \\" forma \\" legala ptr a practica ... (vezi toată discuția)
Autorizatie de comercializare suc natural de mere mitrache_v mitrache_v Buna ziua! As dori sa stiu si eu care sunt conditiile pentru a-mi lua autorizatia de comercializare (suc de mere). Ma intereseaza unde pot gasi ce acte trebuie ... (vezi toată discuția)