avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 313 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajator nou-ajutor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajator nou-ajutor

Suntem asoociatie de proprietari,vrem sa intram in legalitate,adica pana acum administratorul si ingrijitorul lucrau pe baza de conventie,acum vrem sa le facem contracte de munca cu program de 4 ore.Administratorul are contract si la alt angajator,functia de baza,ingrijitorul este pensionar.Care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgem privind inregistrarea contractelor de munca incepand cu 1 aprilie ? Multumesc anticipat pentru sfaturi
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:32, 6 Martie 2012
Mergeti la autoritati cu actele asociatiei. Va trebui sa mergeti la santate, la asigurari sociale, ITM, somaj. Se depun actele asociatiei pentru a fi luata in evidenta ca angajator. De la ITM veti primi si user/parola pentru a putea transmite Revisalul prin mail.
ITM-ul de la 01.01.2011 nu mai ia in evidenta noi angajatori ... iar primirea userului si parolei se va face dupa ce se va depune pentru prima data la ghiseu registrul de evidenta al salariatilor in format electronic.

Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.

Obtinerea numelui de utilizator si a parolei este conditionata de transmiterea la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor, conform noului sistem informatic aferent HG nr.500/2011.

Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de inmatriculare la registrul comertului.
(Ordin nr. 1918/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic ).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Eliberare parola revisal Contabilitate sector 4 evoCONTA Contabilitate sector 4 evoCONTA Am depus primul Revisal la o societate si au refuzat sa elibereze parola pentru transmitere online Revisal pe motiv ca nu am facut dovada persoanei desemnate ... (vezi toată discuția)
Inregistrare societate la itm bucuresti carmen.balan1967@yahoo.com carmen.balan1967@yahoo.com Buna ziua ! Unde se inregistreaza acum o societate la ITM - la primul CIM - evident, la mezanin, de unde se obtine parola pt. Revisal sau in alta parte ? N ... (vezi toată discuția)
Bună ziua , îmi poate spune și mie cineva cum se face o angajare ... eduard56463 eduard56463 Bună ziua , îmi poate spune și mie cineva cum se face o angajare ? Am fost la itm cu următoarele acte : solicitare parolă , certificat de înregistrare ... (vezi toată discuția)