avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Plata impozitului pe venit
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Plata impozitului pe venit

buna ziua,
am o intrepr individuala, si am avut angajat un salariat, care a lucrat 3 luni,am depus declaratia 112, si la ghiseu nu mi-a zis nimic, am depus tot, am incetat contractul de munca, am facut revisalul predat tot.
dar nu stiu cand trebuie sa platesc pt el?
dupa depunerea declaratiei 112 pt plata impozitului pe venitul microintreprinderilor persoanele cand se face?
trebuie sa astept sa imi vina o indemnizatie pe adresa firmei? am depus la sf lunii ian, iar angajatul l-am avut cu contract de munca din oct 2011.
cum e de facut? sa nu fiu in necunostinta de cauza si sa primesc ceva amenda..eu tot astept sa fac plata, dar unde?

multumesc
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 00:15, 12 Martie 2012
Buna ziua

Nu prea inteleg care este exact problema, dar:
- contributiile pentru angajat trebuie virate lunar;
- impozitul pe venitul intreprinderii individuale se plateste anual.

Daca nu ati virat contributiile angajatului - si impozitul pe veniturile din salarii - conform statelor de plata faceti-o acum, prin ordin de plata sau direct la trezorerie, in baza declaratiei 112.
Nu asteptati sa vina vreo hartie de la finante sau alte institutii publice... pentru ca vor veni somatii de plata :(

**
Impozitul pe venitul microintreprinderii e diferit de impozitul pe venitul intreprinderii individuale si e diferit de impozitul pe venitul din salarii.
da, asta ma interesa, dupa depunerea declaratiei ce anume treb sa fac.
deci am sa merg la trezorerie sa fac plata in baza 112, doar atat treb indeplinit? contractul de munca cu acea pers nu-l mai am si nici un alt angajat nu am.
dupa ce fac plata trebuie sa fac vreo dovada undeva? sau se inregistreaza automat la ei, sa nu primesc penalitati
Mergeti sa achitati - la casierie functionara va lua sumele din declaratia 112 si veti primi o chitanta = dovada ca ati achitat taxele aferente salariilor; se inregistreaza automat - sa zic asa - plata.
Totusi, faptul ca virati banii cu intarziere (asa pare, avand in vedere ca acel contract de munca a fost valabil pana in Ianuarie) ma duce cu gandul ca veti plati unele penalitati de intarziere, dar nu la momentul cand achitati la casierie.
Dar, cred (nu am certitudinea) ca aceste contributii ar putea fi platite si trimestrial - ceea ce ar fi in avantajul dv.

Ceea ce cuprinde statul de plata se afla in baza de date REVISAL.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Obligatii de plata si declaratii pt presedinte as proprietari -pensionar marianavatany@yahoo.com marianavatany@yahoo.com Buna seara. 1.Pt.un presedinte al as.de proprietari -pensionar,incadrat pe baza unei conventii civile de 100 ron pe luna-brut, ce obligatii trebuie ... (vezi toată discuția)
Nelamuriri despre angajatii unei asociatii de proprietari lorelena1306 lorelena1306 Urmeaza sa fiu administrator cu Contract Individual de Munca al unei asociatii de proprietari. Sunt inregistrata in Revisal, ANAF. 1.Ce formulare trebuie ... (vezi toată discuția)
Cor presedinte asociatie ion damaschin ion damaschin Buna seara, Va rog i-mi puteti comunica ce cod COR are presedintele asociatiei de locatari? Va multumesc! (vezi toată discuția)