avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 281 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... recuperare drepturi salariale- Legea 221/2008
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

recuperare drepturi salariale- Legea 221/2008

Buna ziua,

Sunt profesor si am urmatoarea problema:
In anul scolar 2008/2009, am functionat la doua scoli, avand baza la o scoala care face parte din Sindicatul ,,Spiru Haret''.
In anul scolar 2009/2010 am plecat si am avut norma tot la doua scoli(altele). In toamna 2009 scoala la care aveam baza acum, a actionat in instanta guvernul pt. recuperarea drepturilor salariale cfm. Legii 221/2008, incepand cu anul 2008. Liderul de sindicat m-a intrebat daca la sindicatul ,,Spiru Haret'' sunt reprezentata in instanta, am spus nu, am si scrisoarea semnata de liderul sindicatului ,,SPIRU HARET'', prin care scrie ca nu am fost reprezentata pt. perioada 2008/2009 si a spus ca ma va reprezenta in instanta sindicatul FSLI.
Acum cand s-a inceput recalcularea salariilor restante, am aflat ca voi primi o suma, doar de la scoala unde aveam baza in anul scolar 2009/2010(pe o perioada de patru luni) si doar pt. partea din norma, pe care am avut-o la ei.....Ceilalti justifica, lipsa mea din actiunea lor..asa ca nu mi-au recalculat partea din norma pt. perioada 1 octombrie 2008/31. dec 2009.
Adaug ca in perioada 2009 septembrie, doamna lider sindical, mi-a cerut sa fac cerere catre sindicatul care reprezenta cealalta scoala, ca suma aferenta sindicatului acela, sa fie directionata catre sindicatul FSLI!
Eu acum cui trebuie sa ma adresez, in baza carei legi?
Daca ma poate ajuta cineva, va multumesc frumos!

Alte discuții în legătură

Cum pot sa/mi primesc banii; tancika87 tancika87 Predau din 2006 ca invatatoare . Pana in 2009 iunie am predat la aceeasi scoala. In anul 2009-2010 am predat la o alta scoala după care m-am dus ... (vezi toată discuția)