abby a scris:
si bagati dvs mana in foc ca mai sunt admisibile astfel de actiuni dupa 13.01.2012 ?
ca instantele n-au inceput inca sa se pronunte asupra acestor actiuni...n-a a existat real timpul de efectuare si a procedurii prealabile si de depunere si judecare a actiunii cu prim si ultim(in cel mai bun caz- pt. pronuntare) termen
sau daca au inceputsa se pronunte practica nu e unitara inca pe noua lege
unii admit , unii resping
si la curte ce va urma? ....ca de recursuri in septembrie mai vorbim
postati o astfel de sentinta, sau macar dati-ne nr. dosarului sa-l vedem pe portal, ca intelegem singuri cand s-a solicitat inmatricularea .....inainte sau dupa
Conform Deciziei ICCJ nr. 24 din 14 noiembrie 2011 (Decizia 24/2011) privind examinarea recursurilor in interesul legii declarate de procurorul general al Parchetului de pe langa inalta Curte de Casatie si Justitie, Colegiul de conducere al Curtii de Apel lasi si Colegiul de conducere al Curtii de Apel Cluj vizand: (i) aplicarea art. 4, art. 7 si art. 10 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 privind instituirea taxei de poluare pentru autovehicule, aprobata prin Legea nr. 140/2011, raportate la art. 7 alin. (2) din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, cu referire la posibilitatea obligarii institutiei prefectului la inmatricularea unui autovehicul, fara a exista o prealabila constatare din partea autoritatii fiscale competente, in sensul ca taxa de poluare este sau nu datorata; (ii) admisibilitatea sau inadmisibilitatea actiunii de restituire a taxei de poluare, in conditiile in care reclamantul nu a facut dovada parcurgerii procedurii prealabile, prevazuta la art. 7 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008, aprobata prin Legea nr. 140/2011
Conform Legii 9/2012 se prevede in Art. 2. - In intelesul prezentei legi, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarea semnificatie:
.....
k)
taxa pe poluare pentru autovehicule - taxa asa cum a fost prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, aprobata prin Legea nr. 140/2011;
......
De ce ar aplica solutii diferite conform legii noi, atata timp cat nu este decat cosmetizarea si extinderea sferei de aplicare a legilor anterioare, la care se face direct trimitere !?