avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1314 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii concediu medical in continuare
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

concediu medical in continuare

daca un salariat are medical in ultima zi din februarie cod indemnizatie 06 si este eliberat pe 29 pt februarie si are in luna martie 04 zile de pe 01 pana pe 04 aceeasi afectiune tot medical cod 06 eliberat pe 29 02 pt luna martie...certificatul medical din martie este in continuare sau initial?
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 22:52, 15 Martie 2012
In acest caz ar trebui sa existe doua certificate de concediu medical, unul pentru fiecare luna. Al doi-lea este in continuare.
adevarat sunt 2 medicale unul pt luna februarie si unul pt luna martie, doar ca cel pt martie medicul in considera initial si nu in continuare
medicalul a fost restituit pt modificare dar medicul refuza sa modifice din initial in "in continuare" motivand ca nu poate elibera 2 medicale in aceeasi zi - unu initial si unu in continuare?
are dl doctor o baza legal cand spune lucru acesta??? eu nu gasesc nimic in acest sens ... chiar as putea spune ca nu medical initial nu poate fi acordat cu o zi inainte de inceperea medicalului in sine.
puteti sa ma ajutati cu un sfat referitor la refuzul medicului de a face modificarea pe medical?
Eliberarea certificatului initial se face pe 29 februarie pt. 1 zi,fiind valabil incepand din 29.
Eliberarea certificatului 2 se face tot in data de 29,[b]acesta va fi in continuare si va fi valabil incepand cu 1 martie,caci in cf.cu ART.7al(2)din Norme 60/32/2006:

(2) Data de la care începe valabilitatea concediului medical poate fi ulterioară datei acordării numai în cazul certificatelor de concediu medical "în continuare".
Ultima modificare: Joi, 15 Martie 2012
ContSters136493, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură