ulterior infiintarii, un SRL sau PFA care doreste sa faca angajari, trebuie sa depuna vreun act la ITM? Cu exceptia celui de cerere a parolei pentru Revisal.
Face angajarile, infiinteaza registrul electronic introducand firma si salariatii, salveaza pe stick, merge la ITM si depune registrul electronic cu adresa de inaintare, copie dupa CUI, si depune cererea de eliberare a parolei insotita de delegatie, copie CI delegat si iar copie CUI. Si toate astea inainte de inceperea activitatii salariatilor.
Uncepand cu 01.01.2011 nu se mai depun acte la ITM ... inregistrarea firmelor noi se face prin intermediul transmiterii registrului elecronic de evidenta a salariatilor.
Va multumesc d-le freeelis. Asa stiam si eu, insa unei persoane ce si-a infiintat un SRL i s-a cerut sa duca primul contract de munca spre viza ITM-ului???? :O De aceea, am intrebat ca si eu am ramas uimita...
Unul din multele motive pentru care nu merge treaba in tara asta, este ca sunt prea multi care isi dau cu presupusul. Urmaresc forumul de putin timp, si foarte multe raspunsuri vin de la persoane care nu au nicio treaba cu meseria de jurist sau avocat. Intentia de a ajuta o fi buna, dar face mai mult rau printr-un raspuns gresit. Lasati specialistii sa raspunda la intrebari asa cum lasati mecanicul sa repare autoturismul sau electronistul televizorul!!!
Daca stim sa schimbam un bec sau o siguranta fuzibila, nu inseamna ca suntem electrician!
O saptamana plina de realizari tuturor.
Daca este vorba despre inceperea unei activitati dinainte de 01.01.2011, atunci este posibil asa ceva ... insa foarte multi confunda terminologia cuvintelor ”inregistrare” , ”transmitere” , ”depunere” mai ales in contextul aparut dupa 01.01.2011 privind cadrul legislativ referitor la inregistrarea actelor referitoare la incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea c.i.m.