Din 01.10 dorim sa angajam 3 salariati.Ce trebuie facut?Se intocmesc contracte de munca si se merge cu ele la ITM?Ce alte documente sunt necesare?Nu avem parola pt.REVISAL,inregistram intai contractele pe CD si cerem tot atunci parola,sau trebuie luata mai intai parola?
La Registrul Comertului se inregistreaza ceva,cerere de mentiuni,sau...altceva?
La AF,odata cu 010 mai trebuie depus ceva?
Se poate depune 112 la ghiseu daca nu avem semnatura electronica,sau trebuie mai intai obtinuta aceasta?
Incepand cu data de 01.01.2011 nu se mai inregistreaza la inspectoratele teritoriale de munca, contracte individuale de munca si nu se mai depun acte privind executarea, modificarea, suspendarea si executarea acestora.
Acestea se transmit in format electronic, in registrul general de evidenta a salariatilor, conform HG nr.500/2011, modificata si completata.
Actele necesare depunerii pentru prima data a Registrului Salariatilor sunt:
- cerere tip;
- delegatie din partea administratorului pentru a putea depune la ITM a aplicatiei Revisal in conformitate cu HG 500/2011;
- copie certificat de inregistrare a societatii si statutul societatii;
- copie carte de identificare delegat;
- fisier revisal salvat pe CD, stick sau discheta.
Dupa prima depunere a contractului de munca si a bazei de date Revisal la ITM, se poate face o cerere pentru obtinerea uniei parole, cu ajutorul careia se poate depune Registrul Salariatilor in format electronic pe portalul Inspectiei Muncii, fara deplasarea pana la sediu acesteia.
Transmitere revisal
AnnaM
Exista modificari cu privire la transmiterea revisalului?
Potrivit HG 161/2006 registrul se transmite la inspectoratul teritorial de munca în format ... (vezi toată discuția)