Exista elemente obligatorii pe care trebuia sa le contina o decizie semnata de director prin care preiau activitatea desfasurata de un coleg disponibilizat al carui post a fost desfiintat (in urma aplicarii unei ordonante de disponibilizare colectiva)?
Decizia nu spune decat ca de la data cutare domnul X preia si atributiile de....
Am preluat atributii suplimentare, diferite de cele pe care le aveam deja, fara ca drepturile salariale sa-mi fie renegociate.La momentul respectiv n-am cerut marire de salariu, ulterior munca suplimentara s-a dovedit suficient de densa ca sa ma gandesc la faptul ca trebuia sa cer bani in plus si chiar sa fac in instanta acest lucru intrucat, practic, acopar munca a 2 posturi.Maririle ulterioare de salariu au fost aceleasi pe care le-au primit toti colegii, fara a se tine cont de responsabilitatile mele suplimentare.Avand in vedere situatia de la locul de munca, pot ataca in instanta aceasta decizie pentru a cere drepturi banesti?
~ final discuție ~