In caz de vreme nefavorabila la initiativa cui se suspenda lucrarile, respectiv termenul de executie?.... Dirigintele de santier sau constructorul notifica beneficiarul privind suspendarea lucrarilor datorita vremii nefavorabile?
Ce documente sunt necesare pentru aceasta suspendare:
- buletin meteo
- dispozitie de santier
- acceptul beneficiarului lucrarii,
- etc.???
?????????
In primul rand se convoca la sedinta extraordinara toti factorii implicati,la initiativa executantului:beneficiar,costructor,dirigintele de santier pentru constatarea situatiei, daca e cazul de forta majora, aparute, se face evaluarea,stadiul de executie al lucrarilor si reevaluarea graficului/diagramei Gantt de executie.
In urma sedintei se incheie un PV in care sunt expuse concluziile.
In urma incheierii PV se face un act aditional la contract cu modificarile aparute.
Se poate atasa comunicarea INMH privind prognoza.
In principiu contractul incheiat intre beneficiar si executant trebuie sa contina aceste prevederi.