avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 854 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... Cum pot deveni consilier juridic?
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

Cum pot deveni consilier juridic?

Sunt studenta a Facultatii de Drept din Sibiu si mai am putin si termin facultatea.In prima faza m-am gandit sa ma indrept spre functia de consilier juridic, iar pe aceasta cale,as dori sa va intreb ce implica mai exact aceasta functie(adica care sunt pasii spre a putea intra intr-o astfel de functie)? Va multumesc frumos!
Dupa absolvirea cursurilor Facultatii de Drept , sustinerea examenului de Licenta si,implicit,obtinerea Licentei (a dovezii acesteia ,valabila 12 luni),intrarea in profesia de consilier juridic se face,de fapt(si...conform Legii 514/2003) prin cererea inaintata Colegiului Consilierilor Juridici arondat(teritorial) locatiei domiciliului solicitantului(solicitantei) si abea dupa aceea se poate dobandi functia,in mediul privat sau in mediul bugetar,de consilier juridic.
Cititi Legea nr.514/2003...,,da capo al fine''...si va veti lamuri ,,pe de-a-ntregul'' cum devine cazul cu profesia de consilier juridic.
Lucian Avram,
Consilier Juridic (S)