avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... lucrare licenta dreptul muncii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

lucrare licenta dreptul muncii

Buna ziua! Sunt studenta in anul IV la Facultatea de Drept si Administratie Publica si mi-am ales ca tema pt lucrarea de licenta: Dreptul la munca. Modalitati de prestare a muncii. Lucrarea trebuie sa contina pe langa partea teoretica si o parte practica, iar aici nu prea stiu ce as putea face. Va rog, as avea nevoie de cateva idei. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:18, 17 Aprilie 2012
Opinia mea este ca cele mai bune idei vi le poate oferi chiar coordonatorul. In definitiv, va gira lucrarea dumneavoastra. Am sa ma gandesc si eu la ceva. Cautati jurisprudenta referitoare la tematica si intocmiti un chestionar pentru o analiza statistica adresat unui numar reprezentativ de firme, care sa va ofere posibilitatea analizarii unor ipoteze.

Ultima modificare: Duminică, 25 Martie 2012
Cornel Vasile, Consilier juridic
Se pot aborda subiecte ca :
- reglementare in legislatia nationala a dreptului la munca
- reglementare in legislatia internationala a dreptului la munca
- Munca prestata in afara unor raporturi juridice de munca
- Munca prestata in cadrul unor raporturi juridice de munca

De asemenea, puteti aborda aspecte legate de :
- Munca desfăşurată în calitate de salariat
- Munca desfăşurată în calitate de purtător al puterii publice
- Munca desfăşurată în calitate de funcţionar public
- Munca desfăşurată în calitate de demnitar
- Munca desfăşurată în calitate de militar
- Munca desfăşurată în calitate de magistrat
- Munca desfăşurată în calitate de cooperator
- Munca independentă