Buna ziua. In situatia in care am demisionat de la firma la care am lucrat pana de curand; mi-am primit ultimul salariu pe luna februarie 2012, dar nu am primit cartea de munca si nici decizia prin care mi s-a desfacut cotractul de munca; as dori sa-mi spuneti ce trebuie sa fac pentru a le obtine? Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Depuneti o sesizare la ITM prin care specificati refuzul angajatorului de a va elibera carnetul de munca ..
Potrivit HG nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor , cu completarile ulterioare , art.8 alin.3 lit. a si b din hotararea mai sus mentionata , coroborat cu art.34 alin.5 din Legea nr.53/2003 republicata, “la solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia copii ale documentelor existente in dosarul personal , precum si copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul de evidenta si din dosarul de personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii”.