In legislatia pe care am studiat-o am gasit termenul predarea evidentei financiar-contabile si a evidentei de personal. As vrea sa stiu si nu am gasit specificat nici unde daca trebuie sa predau si alte acte, de exemplu contracte comerciale, arhiva Dep. Tehnic, a Dep. Calitate.
Arhiva despre care vorbiti din pacate nu o mai predati nimanui. Lichidatorului i se vor preda actele mentionate in mod expres in lege si atat, iar unii nici macar aceste inscrisuri nu doresc sa le preia.
Buna ziua .
Este vorba , in general,de documentele contabile ale firmei, din ultimii 3 ani,de o balanta de verificare , la zi,sau un inventar complet al patrimoniului firmei, care include drepturile si obligatiile firmei, active sau pasive, plus documentele firmei,in original, eventual si stampila firmei , pentru ca lichidatorul sa-si poata desfasura activitatea in conditii optime si ca sa traga concluzii obiective,asupra situatiei firmei, pentru luarea masurilor necesare legale, bazate pe documente, cat ,si pentru intocmirea rapoartelor prevazute in Legea nr.85/2006. Ati face bine sa i le predati lichidatorului, care va opri doar ce considera el ca fiind necesar, si util, dosarului de insolventa, sau macar luati legatura cu acesta, altfel va solicita sanctionarea dvs.,conform Legii nr.85/2006-republicata .
Cu stima,
Marius Bote .