Am o problema cu un BO refuzat. Am emis un BO scadent pe 15.11. Neavand banii, am sunat pe beneficiarul biletului si i-am solicitat o amanare de cateva zile, pana pe 19.11. Beneficiarul a introdus biletul in banca pe 19, eu crezand ca se va deconta a 2 a. Dar, prin nu stiu ce miracol, a ajuns in aceeasi zi la plata. Din cauza comunicarii ciudat de defectoase cu banca, biletul a fost refuzat iar eu introdus in CIP. Am inteles ca pot fi scos din CIP doar cu hotarare judecatoreasca. Sub ce motiv pot eu solicita in instanta scoaterea din CIP? O sugestie primita ar fi ca furnizorul sa imi dea chitanta cu data de 19 in cazul asta, iar eu sa ma leg de o greseala a contabilitatii furnizorului care, desi am platit cash, tot a introdus documentul in banca. E viabila? Orice sugestie e buna. Cer scuze pentru lungimea povestii, dar voiam sa se inteleaga bine datele. Multumesc.
Daca reusiti sa demonstrati faptul ca nu ati avut intentia de a nu plati si datorita unor imprejurari neprevazute(o alta firma trebuia sa va faca o plata si nu a mai facut-o) poate reusiti sa salvati situatia.
Ca nu am avut intentia de a nu plati e evident din faptul ca am chitanta cu suma intraga exact in ziua introducerii biletului in banca si a refuzului. Practic situatia arata asa: in urma lipsei de comunicare intre 2 angajati ai beneficiarului, a fost introdus in banca un BO care fusese deja platit cash. E motiv destul de bun pentru scoaterea din CIP?