avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Restrictionare la e- mailul institutiei
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Restrictionare la e- mailul institutiei

Intrebare ? Exista o baza legala in ceea ce priveste restrictionarea angajatilor la
e - mailul institutiei.

Astep un raspuns daca se poate !!!
Cel mai recent răspuns: ContSters112256 , utilizator 17:14, 1 Mai 2012
ce intelegeti prin "restrictionarea angajatilor la e-mailul institutiei"?

Institutie publica sau privata?
Adica conducatori institutiei au voie sa limiteze accesul la e-mailul institutiei ?
Adica mai pe inteles conducerea nu doreste ca anumiti angajatii sa poata folosi mailul institutiei.
Din cate stiu eu toate documentele care intra si ies din institutie sunt publice, dar din pacate unele persoane nu inteleg lucrul acesta.


Accesul la ceea ce dvs. denumiti e-mailul institutiei trebuie sa fie reglementat fie prin Regulamentul intern fie prin fisa postului.

Presupun ca va referiti la o adresa de e-mail personala de genul prenume.nume@institutie.ro.

Avand in vedere ca nu precizati pozitia detinuta de dvs. in cadrul institutiei, este greu de emis o opinie cu privire la oportunitatea si necesitatea ca dvs. sa vi se atribuie o adresa de e-mail.

Din topicul dvs. se intelege ca va referiti la o institutie publica.
In opinia mea in functie de specificul functiei, fisa postului, regulamentul intern unui angajat i se poate atribui sau nu.
Adica conducerea primariei a bolcat accesul angajatilor la mailul primariei, deoarece prin intermediul acestui mail acestia isi transmit toate ilegalitatile pe care le fac in institutie .

Prin urmare restrictionarea este ilegala deoarece acel mail nu este un bun personal.
Exista baza legala privind contestarea acestei restrictii?
Adica primarul a blocat acessul angajatilor la mail-ul personal de forma prenume.nume@primariex.ro?

Nu este neaparat o ilegalitate.

Asa cum precizam, accesul la o casuta de e-mail in cadrul institutiei trebuie "legalizat" (formalizat) fie prin fisa postului fie prin regulamentul intern.

Avand in vedere ca vorbim de o institutie publica, in lipsa unei reglementari interne sau a uneia generale date de catre Ministerul Administratiei si Internelor e dificil sa emitem o opinie pertinenta cu privire la oportunitatea si necesitatea acestui aspect in cadrul respectivei primarii.

Din mesajul dvs. se deduce ca toti anagajatii primariei nu au acces la adresa de e-mail.

In fisa postului dvs. ce este specificat in legatura cu acest aspect?

Alte discuții în legătură

Cine are drept de folosire si de acces pagina email a institutiei ? oanaportar oanaportar Va rog sa imi spuneti cum trebuie sa se procedeze in cazul urmator: Institutia noastra are activata o pagina de Email. Secretara institutiei si salariata ... (vezi toată discuția)
Fișa postului marysimo marysimo Ca și consilier al unei localități pot cere o copie a fișei postului al unui angajat din primărie, ori cursurile de perfecționare urmate? (vezi toată discuția)
Continut fisa post Cornelissa Cornelissa Este legal ca in fisa postului sa se mentioneze ca nu se permite respectivului salariat sa comunice date din activitatea sa catre presa sau sa acorde ... (vezi toată discuția)