avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri U.E. - Covrigarie
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri U.E. - Covrigarie

Buna seara , am citit ceva despre aceste fonduri europene si se zice ceva si despre un CREDIT ..... in cazul meu daca sunt student ... am 24 de ani ... nu am lucrat niciodata si nu lucrez nu am nimic pe numele meu pot sa primesc credit ... sau cum se procedeaza in cazul in care imi depun un dosar pentru o afacere si de exemplu am nevoie de 3000 de euro .... prin acest program primesc de la banca 3000 de euro si UE imi mai da 3000 sau tre sa vin eu cu ceva ca sa primesc acel credit ...

Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 06:36, 11 Aprilie 2012
Incepand cu 15 februarie 2012 puteti sa va înfiintati gratuit(se reduc din taxele la Registrul comertului) o firma tip SRL-D (SRL debutant) si, daca doriti, intocmiti un plan de afaceri prin care solicitati cel mult 10.000 Euro nerambursabili, care să reprezinte cel mult 50% din valoarea planului de afaceri pentru 1 an.
Legislatia care se aplica : Ordonanta de Urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri si Hotararea de Guvern nr. 96/2011, normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei
Ultima modificare: Duminică, 8 Aprilie 2012
george-neagu, moderator
aveti ideie daca pentru un magazin online pot sa primesc o finantare ?
Din procedura de implementare a programului national START:
4.6. Obiectul finanţării trebuie să se încadreze în una sau mai multe din categoriile eligibile:
a) Echipamente tehnologice (maşini, utilaje şi instalaţii de lucru - inclusiv software-ul aferent;
b) Aparate şi instalaţii de măsură, control şi reglare;