avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Fonduri U.E. - Covrigarie
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Fonduri U.E. - Covrigarie

Buna seara , am citit ceva despre aceste fonduri europene si se zice ceva si despre un CREDIT ..... in cazul meu daca sunt student ... am 24 de ani ... nu am lucrat niciodata si nu lucrez nu am nimic pe numele meu pot sa primesc credit ... sau cum se procedeaza in cazul in care imi depun un dosar pentru o afacere si de exemplu am nevoie de 3000 de euro .... prin acest program primesc de la banca 3000 de euro si UE imi mai da 3000 sau tre sa vin eu cu ceva ca sa primesc acel credit ...

Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 06:36, 11 Aprilie 2012
Incepand cu 15 februarie 2012 puteti sa va înfiintati gratuit(se reduc din taxele la Registrul comertului) o firma tip SRL-D (SRL debutant) si, daca doriti, intocmiti un plan de afaceri prin care solicitati cel mult 10.000 Euro nerambursabili, care să reprezinte cel mult 50% din valoarea planului de afaceri pentru 1 an.
Legislatia care se aplica : Ordonanta de Urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri si Hotararea de Guvern nr. 96/2011, normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei
Ultima modificare: Duminică, 8 Aprilie 2012
george-neagu, moderator
aveti ideie daca pentru un magazin online pot sa primesc o finantare ?
Din procedura de implementare a programului national START:
4.6. Obiectul finanţării trebuie să se încadreze în una sau mai multe din categoriile eligibile:
a) Echipamente tehnologice (maşini, utilaje şi instalaţii de lucru - inclusiv software-ul aferent;
b) Aparate şi instalaţii de măsură, control şi reglare;
c) Mijloace de transport marfă sau microbus transport persoane, în strictă legătură cu activitatea/activităţile pe care s-a accesat programul;
d) Licenţe, brevete, mărci, francize, etichetare ecologică, software;
e) Achiziţionarea de echipamente IT (unitate centrală, server, monitor, imprimantă/copiator/multifuncţională, inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, sisteme audio-video, etc.);
f) Achiziţionarea de spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ (clădiri, hale de producţie, spaţii amenajate pentru activităţi de prestări servicii şi comerţ, inclusiv din elemente prefabricate) . Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie să aibă destinaţie locativă.
g) Achiziţionarea de bunuri prevăzute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 Aparatură birotică şi 3.3 sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale, conform H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu completarile şi modificările ulterioare;
h) Realizarea unui site pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor sau serviciilor promovate. Se consideră cheltuială eligibilă şi taxa de achiziţionare a domeniului Internet, precum şi achiziţionarea softului pentru comerţul on-line;
i) Achiziţionarea de instalaţii/echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, precum şi sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare;
j) Promovarea on-line a activităţilor societăţii comerciale, elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a activităţilor desfăşurate de societate, pe suport hârtie şi pe suport electronic (nu mai mult de 15% din valoarea cheltuielilor eligibile);
k) Consultanţă pentru întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării în cadrul prezentului program (nu mai mult de 10% din valoarea cheltuielilor eligibile)

[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fonduri europene chiojdean chiojdean buna,tuturor as dori ceva lamuriri despre accesarea fondurilor europene. sint persoana fizica,detin o anumita suprafata de teren ce as putea sa o destinez ... (vezi toată discuția)
Infiintare fabrica dacmoto dacmoto In prezent am un SRLce are ca obiect de activitate incalataminte pe comanda si reparatii incalataminte cu 3 salariatii, SRL ce este deschis de mai mult de 10 ... (vezi toată discuția)
Cod caen nepotrivit nerromiha nerromiha Buna ziua, Lucrez la o licitatie pentru instalarea sistemelor de securitate (sisteme de detectie efractie, sisteme supraveghere video si sisteme detectie ... (vezi toată discuția)