avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 361 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Excursie cu elevii în afara țãrii
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Excursie cu elevii în afara țãrii

Bună ziua! Sunt profesor la o școală generală și aș dori, acum , de sărbători să fac o excursie cu 10 elevi în altă țară. Cum pot proceda? Ce acte îmi sunt necesare, dacă toți au peste 14 ani? Am 3 elevi care au părinții plecați la muncă în străinătate. Ei ce fac? Îmi trimit procură? Vă mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Justitiarul71 , utilizator 18:32, 8 Aprilie 2012
trebuie sa va dea procura ambii parinti sau tutorii pe numele dvs. mai intrebati si la pasapoarte, poate puteti rezolva cumva .
Eu stiu ca aveti nevoie de procura din partea ambilor parinti unde se va scrie si ruta , perioada si mijlocul de transport, datele dvs.de identificare cu CNP, serie si nr.de pasaport ori CI, aveti nevoie de cazier, iar copii au nevoie de pasaport individual ,depinde in ce tara mergeti pentru ca pot calatorii si cu buletinul. Si pentru cei care au 14 ani trebuie declaratie din partea parintilor pentru ca pana la 18 ani sunt minori. Parintii care sunt plecati in strainatate se duc la ambasada sau consulat ori la un notar cu apostila de la Haga si dau declaratie. De preferabil la ambasada sau consulat intrucat la notar va dau declaratia in alta limba si trebuie sa o traduceti si sa o legalizati in tara si implicit inseamna alti bani. Excursie frumoasa!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pasaport minori maddallina_ maddallina_ buna ziua, am doi copii, unul de 3 ani si jumatate, iar celalalt de 10 luni. Sotul este plecat in Belgia si vreau sa merg cu copii la el. Pentru pasapoartele ... (vezi toată discuția)