avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1189 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Sunt student la Facultatea de Drept si vreau sa ajung ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Sunt student la Facultatea de Drept si vreau sa ajung procuror

Buna ziua! As dori sa ma lamureasca cineva si pe mine cu privire la mai multe aspecte.Sunt in clasa a 12 a si la toamna vreau sa optez pt Facultatea De Drept ca sa imi urmez visul acela de a ajunge procuror,dar unele aspecte imi sunt totusi neclare cu privire la cati ani de facultate voi face 3 sau 4 si cu privire la master.Cineva mi-a zis ca masterul de 2 ani il voi face la INM as dori ca cineva mai priceput sa imi explice si mie cu ce se mananca treaba asta,pt ca si pe siteurile anumitor facultati informatile sunt scrise intr-un mod sucint.Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 20:21, 10 Aprilie 2012
Facultatile de drept au durata de 4 ani.Masterul este optional si nu obligatoriu.
Masterul nu se face in cadrul INM, ci in cadrul oricarei facultati de drept doriti si care, bineinteles, organizeaza studii de masterat.
Ok...Dar la INM nu te poti duce fara master..nu?
Ba da, inscrierea la INM nu este conditionata de absolvirea masterului.Trebuie sa fiti licentiat in drept si sa indeplniti si o serie de alte conditii.Vedeti pe site-ul INM conditiile.
Dupa absolvirea celor 4 ani de facultate veti da un examen de admitere in magistratura. Pt a promova acest examen trebuie sa invatati temeinic in toti cei 4 ani si sa aveti o pregatire foarte buna.

Dupa admiterea in magistratura, veti avea de parcurs doi ani de stagiu, in care la fel veti avea mult de invatat si vor fi foarte multe examene. Dar pana acolo mai aveti.

Masterul nu este obligatoriu, de regula acesta are un an sau doi si se poate face concomitent cu stagiatura.

Este o facultate foarte frumoasa si o profesie pe masura. Mult succes si bafta la invatat!

~ final discuție ~