Buna ziua!
Ma aflu intr-o situatie foarte neplacuta!in urma cu 2 luni mi s-a stricat masina de spalat si i-am anuntat pe cei de la service care au dat comanda de piese.Saptamana trecuta joi m-au sunat sa le duc actele .N-am avut timp sa ma deplasez in cursul saptamanii asa ca am mers sambata la magazin(nu la service).De la magazin mi s-a spus ca trebuie sa obtin un act de negare de service care sambata nu are program.Luni am fost sunat de la cei de la service cum ca au sosit piesele.Azi cand am fost la cei de la service ca sa-mi faca actul acela de negare mi s-a spus ca nu mai pot sa mi-l faca pentru ca au venit piesele.Conform legislatiei in vigoare am dreptul sa solicit schimbarea produsului sau restituirea banilor deoarece produsul a stat "in service" o perioada mai mare de 10 % din perioada de garantie(2 luni).M-am adresat celor de la protectia consumatorului si astept acum dupa ei.
Intrebarea mea este daca pe langa restituirea banilor pot sa le cer si daune morale sau cum sa le spun pentru tot acest deranj si mai ales pentru atitudinea marlaneasca a celui de la service.Inteleg sa mi se refuze anumite drepturi,insa si asta se poate face in conditii civilizate si nu prin mistouri comuniste!
Aveti dreptul sa solicitati despagubiri sau daune morale in cadrul unei actiuni in instanta.
Atentie! veti introduce actiune in civil, veti aprecia Dvs. valoarea despagubirilor, veti taxa la aceasta valoare si veti aduce probe care sa justifice cererile Dvs.
Toate acestea nu inseamna ca instanta este obligata sa va acorde despagubirile solicitate sau sa vi le acorde la valoarea solicitata de Dvs.