avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Act aditional la contractul de munca ???
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Act aditional la contractul de munca ???

Sunt asistent medical si lucrez in serviciul de statistica si informatica medicala al unui spital. In biroul de statistica, mai sunt si doua statisticiene. De un an de zile, una dintre colege este in concediu medical neintrerupt, iar eu am preluat si atributiile ei. Nu am primit nicio adresa in acest sens, dar eu realizez si activitatile ei zilnice. Nu trebuia sa se realizeze un act aditional la contractul meu de munca in care sa se mentioneze ca in perioada in care colega mea lipseste, voi avea si functia de statistician?Poate fi vorba de un cumul de functii? ( asistent medical si statistician). Nu am fost retribuita suplimentar, desi de multe ori am stat peste programul de 8 ore pentru a putea face la timp raportarile pentru CAS, SNSPMS, etc.Pot spune ca am vechime de un an ca statistician, avand in vedere cele relatate mai sus? Ca asistent medical, in acest serviciu, am o vechime de un an si zece luni.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:18, 8 Decembrie 2008
Dvs ati acceptat "tacit" aceste sarcini, iar conducerea nu s-a mai preocupat sa va "legalizeze" situatia. Eu zic sa va cereti drepturile, macar o marire salariu, pentru un cumul de functii nu cred ca e posbil avand in vedere meseriile diferite
Da, poate fi vorba de un cumul de functii. Prin urmare, sunteti indreptatita sa solicitati fie marirea salariului, fie acordarea unui spor pentru cumulul de functii.
Se poate face act aditional la contractul de munca, prin care sa fie specificat faptul ca aveti atributii de statistician si cu salariul de.... insa trebuie sa discutati cu seful dvs. acest aspect, atata timp cat ati acceptat tacit aceasta atributie ...:)