Depinde si de produs, incearca cu un site sau blog prin care oferi ceva gratuit potentialilor clienti daca iti raspund la un chestionar ( in care sa intrebi clientul anumite criterii ce influenteaza procesul de cumparare).
Iti recomand sa studiezi si concurenta, ca sa-ti faci o idee cat mai obiectiva.
Daca ai o baza de date cu abonati, poti trimite un simplu email cu sondajul de opinie.
Verifica daca exista concurenta pe piata. Daca nu gasesti firme concurente, nu te bucura prea rapid gandindu-te ca ideea ta este 100% originala. S-ar putea sa mai fi incercat si altii inaintea ta si sa fii fost nevoiti sa inchida firma deoarece produsul respectiv nu se vindea conform asteptarilor. Asadar, existenta concurentei trebuie sa te bucure.
Uita-te pe forumuri si grupuri de Facebook si vezi daca sunt oameni care solicita un produs asemanator celui pe care tu vrei sa il vinzi.
Publica sondajul tau in cat mai multe locuri pe internet: blog, site-uri de socializare etc. si vezi cate raspunsuri pozitive primesti. Acesta poate fi un indicator bun al marimii nisei de piata pe care vrei sa intri.
Fa o cautare pe Google Adwords - Planificatorul cuvintelor cheie si vezi cate cautari lunare sunt dupa cuvintele cheie care definesc produsul pe care doresti sa-l vinzi.