Eu m-am trezit cu o factura de la RDS de 675 RON pentru o perioada de 15 luni pentru un contract pe care eu il credeam reziliat din 2006 (am cerut transferul de pe PJ pe PF). Pana la aceasta factura nu am primit nicio alta factura si nici pe pagina lor de internet nu apare ca mi s-a emis vreo in perioda respectiva:
[ link extern ]
Eu am cererea de transfer pe care le-am trimis-o! Ei zic ca nu e buna, ca ce am eu este doar pentru Cablu Tv, adica ca s-a facut trecerea doar la cablu. Trecand peste faptul ca e aberant sa ai internet prin cablu fara sa ai cablu, totusi, cum pot sa imi ceara bani pentru niste servicii care nu au fost facturate cand trebuia??? In contract scrie foarte clar:
"RDS va factura către beneficiar, în prima decadă a lunii, în avans, abonamentul pentru luna în curs, precum și contravaloarea serviciilor adiţionale pentru luna anterioară dacă este cazul"
Eu de unde puteam stii ca rezilierea nu s-a facut corect, probabil din vina operatoarei lor ? Facturi nu primeam, pe internet nu aparea nimic!
Ce pot sa fac?