Buna ziua!
Acum 5 ani mi-am facut un dosar de chirie la un prieten, dosar care ori nu s-a inregistrat la administratia financiara, ori l-a inregistrat dupa care l-a scos din financiar.
In cazul in care se verifica acest lucru cine este tras la raspundere si in ce fel va fi sanctionat.
Multumesc!
Proprietarul imobilului care v-a fost inchiriat trebuia sa inregistreze contractul de inchiriere la administratia financiara si tot el trebuia sa depuna declaratia de impozitare pentru venitul pe care-l obtine. Dumneavoastra va trebuia un exemplar din contractul respectiv inregistrat la finante pentru a va ajuta la evidenta populatiei sa va treceti noua adresa pe buletin.
Pe mine ma intereseaza urmatoarele.
Pe contract este stampila administratiei financiare, dar nu stiu daca a fost sau nu inregistrat contractul. Insa nu aceasta este problema ci faptul ca la locul de munca se fac verificari daca au fost inregistrate acele contracte. Daca nu a fost inregistrat sau a fost scos ulterior pe mine ma afecteaza in vreun fel?
Si ce i se poate intampla si proprietarului ca a scos din financiar contractul.
Multumesc!