Buna ziua!
Acum 5 ani mi-am facut un dosar de chirie la un prieten, dosar care ori nu s-a inregistrat la administratia financiara, ori l-a inregistrat dupa care l-a scos din financiar.
In cazul in care se verifica acest lucru cine este tras la raspundere si in ce fel va fi sanctionat.
Multumesc!
Proprietarul imobilului care v-a fost inchiriat trebuia sa inregistreze contractul de inchiriere la administratia financiara si tot el trebuia sa depuna declaratia de impozitare pentru venitul pe care-l obtine. Dumneavoastra va trebuia un exemplar din contractul respectiv inregistrat la finante pentru a va ajuta la evidenta populatiei sa va treceti noua adresa pe buletin.
Pe mine ma intereseaza urmatoarele.
Pe contract este stampila administratiei financiare, dar nu stiu daca a fost sau nu inregistrat contractul. Insa nu aceasta este problema ci faptul ca la locul de munca se fac verificari daca au fost inregistrate acele contracte. Daca nu a fost inregistrat sau a fost scos ulterior pe mine ma afecteaza in vreun fel?
Si ce i se poate intampla si proprietarului ca a scos din financiar contractul.
Multumesc!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.