avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PFA sau cum sa procedez?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PFA sau cum sa procedez?

Sunt asistent medical, pensionat de boala gr 3 cu drept de munca 4 ore, si am prounerea din partea unui sef de ingrijiri la domiciliu, sa ma angajeze ca PFA , deoarece se scuza ca , prin CIM (contract individual de munca) ar plati prea multe taxe pentru mine, va rog sa ma ajutati din punct de vedere legal dar si uman , daca este bine sa accept aceasta modalitate. Ma framant mult in ideea ca nu am stofa de comerciant, ca nu inteleg cum o sa fiu platita, de catre cine, acele ingrijiri la domiciliu fiind decontate de casa de asigurari de sanatate, acelui sef, si eu cum primesc banii, ce conditii sa pun angajatorului, cum sa gandesc lucrurile ca eu sa raman lunar cu beneficiu, sau macar 500 ron,. Va rog daca se poate sa ma indrumati cum sa procedez si cum sa pun problema, pentru aceasta forma de angajare. AM AFLAT ACUM CA ESTE VORBA DE PROFESIE LIBERALA, O ALTA VARIANTA ,va rog sa mi spuneti este compatibila aceasta cu pensia de invaliditate gr 3 cu drept de munca 4 ore?Si va mai rog in masura in care se poate sa mi spuneti daca obtin ceva venit din aceasta si daca o sa mi permit plata taxelor, atata timp cat eu nu lucrez cu bani , chitante, ci seful de ingrijiri imi va da o suma modesta.Sfatuiti ma cat sa fie suma care trebuie sa cer sa pot ramane cu un venit macar de 500 ron.MII DE MULTUMIRI
Ultima modificare: Vineri, 27 Aprilie 2012
zefir, utilizator

Alte discuții în legătură

Despre acordarea de pensii marian_26 marian_26 daca am un ajutor de la primarie de 272 de lei (gradul 2) si am facut ulterior si un dosar de pensie de invaliditate (gradul 2) in valoare de 400 de lei ce ... (vezi toată discuția)