avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 847 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Majorare pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Majorare pensie alimentara

Sunt eleva in clasa a 12 a. As vrea sa merg la facultate. Tatal meu lucreaza in Italia ,avand carte de munca, dar nu mi da decat 100 lei pe luna. Mama lucreaza in invatamant cu 1000 lei salariu pe luna. Am inteles ca el castiga in jur de 1000 de euro. Ce as putea face sa imi majoreze pensia alimentara? Ce ma sfatuiti sa fac?
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 09:43, 30 Aprilie 2012
Puteti promova o actiune pentru majorarea pensiei alimentare .. insa pentru acest lucru ar trebuie sa aveti si dovada admiterii dvs la o institutie de invatamant superior acreditata.
Da..dar imi trebuie si adeverinta de la locul lui de munca din Italia ?
Intr-adevar, va trebui sa faceti dovada ca acesta munceste legal in Italia ... in caz contrar, va fi foarte greu de obtinut asa ceva ...
daca cunoasteti unde lucreaza solicitati prin instanta sa se faca adresa sa ase comunice salariul....desigur va fi greu cu executarea daca nu o face de buna voie, deoarece va trebui executat o hot jud din Rom in Italia. putei solicita ca hot jud sa fie un procent din venituri si pe urma sa incercati sa-l executati ( proc legal pt un copil este de 25%
insa puteti face ( dupa ce obtineti hotarea jud):
adresa la angajatorul italian in care ii explicati situatia
adresa la Consulatul Roman din Italia

adresa la Fotrele de munca

( adica sa faceti adrese la toate autoritatile de care depinde tatal dvs. ) imposibil sa nu va ajute asta
Modalitatile stabilirii pensiei de intretinere sunt doua:
1.- in functie de venitul realizat si
2.- in functie de venitul minim pe economie.