Buna ziua,
Sunt in situatia urmatoare: departamentul in care am lucrat s-a desfiintat prin efectul legii la data de 02.05.2012 si exista si o norma interna in acest sens.
Am dat email la sefa de divizie si la resurse umane sa mi se comunice statutul postului meu, acum ca dept nu mai exista.Mi s-a raspuns verbal ca inca mai exista departamentul, cu toate ca obiectul muncii nu mai exista, si nici un alt coleg sau sef, si ca sa joc patratele daca ma plictisesc.Ideea este ca nu vor sa ma bage in preaviz ca sa nu-mi plateasca compensatorii, si nici nu raspund in scris la email-urile mele.
Ce ma sfatuiti sa fac in aceasta situatie ca sa primesc totusi preavizul?
Am vrut sa depun in scris, cu nr de inregistrare, dar avem o procedura interna in care spune ca la sesizarile angajatilor se raspunde in 30 zile, si le dadeam motiv sa ma amane si mai mult, iar eu vreau sa plec cat mai repede.
Da, ar trebui sa emita decizia de concediere din cauze neimputabile angajatului, ci in urma desfiintarii departamentului, dar ei nu vor sa faca acest lucru, ca sa nu plateasca compensatorii, de fapt asta este problema.
Si nu stiu ce pot face eu in situatia asta.