Buna ziua.Intrebare; O familie de pensionari care locuiau intr-un oras si-au vindut apartamentul si s-au mutat in alt oras si cu aceasta ocazie si-au schimbat si CI pe noua adresa.Recent au revenit in vechea locatie unde au stat citeva luni la o ruda dar fara sa-si mai schimbe adresa.Intre timp sotul a decedat si a fost inmormintat in prima locatie.Unde trebuie sa mearga pt ajutorul de inmormintare ,la casa de pensionari din vechea adresa sau la noua adresa? Multumesc.
Se ridica de la casa judeteana de pensii unde au declarat ultima adrepensia/cuponul.
Daca cele doua adrese sunt in judete diferite, mergeti la casa judeteana de pensii a judetului in care si-a anuntat ultima adresa.
ACTE NECESARE PENTRU AJUTOR DE DECES
- cerere tip pentru acordarea drepturilor de asigurare sociala (anexa nr.11)
- declaratie tip
- certificatul de deces – in original si copie
- actul de identitate al solicitantului
- acte de stare civila ale solicitantului,
-acte de stare civila ale solicitantului din care sa rezulte gradul de rudenie cu decedatul sau, dupa caz, actul care atesta calitatea de mostenitor, tutore, curator
- acte din care sa rezulte ca s-au suportat cheltuieli ocazionate de deces
- certificatul de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicapat sau actul medical prin care se atesta boala care l-a facut inapt pentru munca pe copil si data ivirii acesteia-daca este cazul