Daca sunt atestat in domeniul Contabilitate si Informatica de Gestiune, mai am nevoie de un curs si de un atestat pentru a putea fi administrator de asociatie? Multumesc.
Conform Legii 230/2007 Art. 35. - (1) Pentru activitatea de administrare care include activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, asociatia de proprietari poate angaja fie persoane fizice atestate pentru functia de administrator de imobile, fie poate incheia contract de administrare cu persoane juridice specializate si autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociatiilor de proprietari ori care au ca activitate principala administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract.
Da aveti nevoie de curs de administrator de imobile.
Pentru a presta in conditii legale activitatea de administrare imobile -persoana fizica este necesar sa urmati curs de perfectionare si sa obtineti atestat emis de catre autoritatea publica locala
Daca asociatia de proprietari accepta sa va angajeze ca administrator, asa cum sunteti calificat acum, cu studii superioare economice, o poate face. In timp, faceti acel curs de administratori si depuneti cererea la primarie la biroul de relatii cu asociatiile de proprietari pentru a fi chemat la examenul de atestare, atunci cand acesta se va organiza.
Primariile organizeaza destul de rar aceste examene de atestat, dar dv. e bine sa aveti aceasta cerere depusa, cerere in baza cursului absolvit.
Este o formalitate pe care trebuie sa o indepliniti.