La momentul incetarii colaborarii cu forma de exercitare a profesiei in care am activat ca avocat colaborator si a infiintarii cabinetului individual:
1. la administratia financiara este clar ca trebuie sa ma inregistrez, dar se schimba CIF-ul? (nu formularul, ci numarul ca atare).
2. trebuie sa imi iau alte registre (de incasari si plati, registru-inventar) sau activez cu cele vechi?
3. mai sunt de indeplinit si alte formalitati?
1. Nu se schimba numarul CIF,doar formularul.
2. Nu trebuie altele, raman cele vechi, se va trage o linie se va scrie data infiintarii cabinetului si de acolo se va reincepe completarea
3. La inceputul urmatorului an nu completati doar un camp pe declaratia de venit anual ci doua: primul cu veniturile/cheltuielile de la 01.01 pana la data infiintarii cabinetului (adica cat ati mai activat ca si colaborator) si al doilea cu veniturile/cheltuielile de la data infiintarii cabinetului pana la 31.12.
Stiu ca Baroul Bucuresti distribuie contractiere si delegatiere.
Registrul de evidenta a contractelor de asistenta juridica si registrul inregistrare acte atestate de avocat pot fi tiparite la imprimanta sau se achizitioneaza tot de la Baroul Bucuresti?
Si registrele se cumpara de la BB. Cand veti cumpara primele contracte+imputerniciri sistemul informatic va "anunta" pe cel ce le vinde ca sunteti la prima achizitie si NU aveti aceste registre asa ca le veti cumpara si pe-acestea tot atunci.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Registre avocati
B06D4N
Am inteles ca ne trebuie registre gen:
- Un registru de încasări şi plăţi (cod 14-1-1/b);
- Un registru inventar (cod 14-1-2/a)
Daca stie cineva de ... (vezi toată discuția)