În 2007 în urma unui conract de credit cu o bancă am obtinut si un card de credit pe care l-am achitat si închis în 18 01. 2010 iar acum când am solicitat la altă institutie bancară credit au descoperit că am un card (reînoit în 15 02 2010 cel predat) banca spune ca nu am credite la ei dar refuza sa-mi acorde o adeverinta in care sa specifice acest lucru .
Solicitati-le in scris emiterea unui document care sa ateste lichidarea oricarui cont la banca respectiva si trimiteti (sau depuneti) aceasta solicitare la agentia / sucursala unde ati avut creditul. Daca o depuneti personal, cereti o viza de primire pe exemplarul dvs. Daca o trimiteti postal, confirmare de primire.
Sa inteleg ca in situatia in care nu primeste raspuns de la banca,nu poate depune plangere la OPC?Aceasta plangere este conditionata de raspunsul bancii?
Sustin in continuare ca utilizatorul sa depuna plangere la OPC pentru a se constata cine anume a activat cardul in mod ilicit,in acest sens utilizatorul intampinand dificultati in obtinerea unui alt credit.
Reclamatiile la Protectia consumatorului nu sunt luate in considerare daca nu exista dovada incercarii din partea clientului de rezolvare a problemei pe cale amiabila - scrie in procedura ANPC de solutionare a petitiilor.