avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 720 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cand un angajator isi bate joc de angajat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cand un angajator isi bate joc de angajat

buna ziua lucrez ca bucatar intr-un restaurant din data de 2-03-2012 si angajarea mi sa facut la data de 4 -04-2012 pe contract ne-am anteles cu salariu de 700 roni sal minim pe economie si verbal cu 20 mil pe luna in 2 transe si patronu nu sia tinut promisiunea decat la primu salariu si in rest cate 1/2 mil la 2 sap.Decate ori noi aeu si ceilanti colegi sa antrebam de ce nu ni se da salariu eram pasati de la un patron la celalant ,sau in anumite cazuri cand erau amandoi acestea simtind ca vrem sa vorbim de sal ori ne promitea ca ni da in urmatoarele zile bineanteles ca nu se tineau de cuvant ori ne adresau diferite injuri si ofense situatia aceasta continua la nesfarsit ce pot face sa ami recuperez salariu mentionez care la-m negociat inafara carti de munca si cum pot renunta la acest jiob fara ami- se desface contractu de munca cu litera I din cauza patronului de ase razbuna va multumesc
Cel mai recent răspuns: didicristian , utilizator 21:58, 20 Mai 2012
1. Recuperarea banilor platiti la negru , nu prea aveti cum s-o faceti .. se recupereaza numai banii prevazuti in c.i.m.

2. Daca angajatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate prin contractul individual de munca, atunci puteti demisiona fara preaviz .. in acest sens, se exprima art.81 alin.8 C.mun.:
Salariatul poate demisiona fara preaviz daca angajatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul individual de munca.
~ Conținut șters la cerere ~