buna ziua.va rog sa ma ajutati cu o informatie.matusa mea doreste sa se pensioneze.de la casa de pensii au trimis.o la societatea unde a lucrat pt a aduce o adeverinta cu veniturile.ce sa inteleg?carnetul de munca nu ajuta la nimic?adeverinta cuprinde veniturile brute si doar atat?sau ce anume trebuie sa contina adev daca acest carnet de munca nu e luat in calcul?va multumesc
Despre ce perioada este vorba? .. intrucat, in practica, s-au intalnit situatii in care anumite vperioade inscrise in carnetul de munca nu erau certificate de catre ITM ....
Drepturile salariale trecute in carnetul de munca se iau in calcul pentru pensie pana la data de 01.04.2001.Daca sunt sporuri de natura celor inventariate la anexa 15 din hg 257 din 2011 si care nu sunt trecute in carnetul de munca. atunci asiguratii se adreseaza cu cerere la fostii angajatori pentru eliberarea acestor aderverinte.La cerere, se va anexa si o copie extras din carnetul de munca ,pentru perioada lucrata la respectivul angajator.
Se mai solicita adeverinte de la angajatori, daca sunt perioade lucrate dar neervidentiate in carnetul de munca.