avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1618 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie ptr consiliul de administratie
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie ptr consiliul de administratie

Buna ziua,sunt membru in consiliul de administratie,in cadrul unei societati cooperatiste(membru ales prin vot in cadrul sedintei AGA),in acelasi timp sunt si salariata in cadrul acestei unitati,intrebarea mea este urmatoarea:sunt in concediu medical (cele 126 de zile prenatal si postnatal)deci inca nu am suspendat contractul cu societatea ,in acesta perioada mai am dreptul la indemnizatia de administrator????
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:57, 29 Mai 2012
CIM se suspenda de drept pe perioada concediului medical.
Art. 50
Contractul individual de munca se suspenda de drept in urmatoarele situatii:
a) concediu de maternitate;
b) concediu pentru incapacitate temporara de munca;
suspendarea contractului nu se face dupa cele 126 de zile de concediu medical??//
Aceia este o suspendare la cererea salariatului care solicita CCC.
si daca suspendarea inca nu s-a facut intrebarea mea era daca mai am dreptul la indemnizatia de administrator(mentionez ca sunt unul din cei 7 administratori)
1. Pe perioada concediilor medicale sa a concediilor de maternitate CIM este suspendat de drept deci nu este nevoie neaparat de un act administrativ pentru asta.

2. Pe perioada CCC este vorba de o suspendare a CIM la cererea persoanei interesate si atunci se emite decizia de suapendare a CIM.

Alte discuții în legătură

Concediu pentru crestere copil OanaBocancea OanaBocancea Buna ziua, am o nelamurire in legatura co zilele de concediu medical pentru suspendarea unui contract de munca pentru concediu de ingrijire a copilului si ... (vezi toată discuția)