avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1022 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie ptr consiliul de administratie
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie ptr consiliul de administratie

Buna ziua,sunt membru in consiliul de administratie,in cadrul unei societati cooperatiste(membru ales prin vot in cadrul sedintei AGA),in acelasi timp sunt si salariata in cadrul acestei unitati,intrebarea mea este urmatoarea:sunt in concediu medical (cele 126 de zile prenatal si postnatal)deci inca nu am suspendat contractul cu societatea ,in acesta perioada mai am dreptul la indemnizatia de administrator????
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:57, 29 Mai 2012
Indemnizatia de consiliu de administratie nu are nicio legatura cu contractul individual de munca. Dumneavoastra exercitati aceasta functie, urmare mandatului acordat de adunarea generala. Puteti sa participati la sedinte si sa luati indemniizatia cuvenita corespunzator
Daca este in concediu medical, cum poate participa la sedintele C.A. ???
indemnizatia de administrator nu este un venit si atunci estye anulata indemnizatia de crestere copil
Indemnizaţia administratorilor este un venit asimilat veniturilor din salarii.
Mergeti la Agentia Judeteana pentru Plati si inspectie Sociala, cea care aproba si plateste indemnizatia pentru CCC, si va lamuriti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu pentru crestere copil OanaBocancea OanaBocancea Buna ziua, am o nelamurire in legatura co zilele de concediu medical pentru suspendarea unui contract de munca pentru concediu de ingrijire a copilului si ... (vezi toată discuția)
Concediu maternal iadionut iadionut Daca nu mi se mai prelungeste contractul de munca beneficiez de concediu de maternitate? Va multumesc. (vezi toată discuția)