avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Infiintare Firma sau Pfa
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Infiintare Firma sau Pfa

Buna tuturor ,

Am si eu o nelamurire de 2 ani ma ocup de pagini web freelancer mai bine zis pana acum nu am fost nevoit sa dau facturi sau chitanta pentru serviciile prestate din acest an am deschis inca 2 pagini web la care trebuie sa ofer fiecarui client o chitanta sau o factura (sume mici 300 ron 200 ron 180 ron)....

Eu am 22 ani sunt student anul 2 la informatica am 2 restante

Intrebarile mele sunt urmatoarele .

1 - Ce sa imi deschid ? PFA - SRL ne platitor de Tva sau Platitor de Tva
- La SRL m-am gandit la ne platitor de tva (siteul meu promoveaza firme adica eu doresc sa incasez bani pt servici de promovare nu stiu unde se incadreaza ) ma gandeam ca se poate baga la cheltuieli si se deduce toata suma si eu dau la stat doar 16% din tot ce incasez in loc de 16 % + 24 %(la platitor tva) eu pe firma nu am cheltuieli mari adica nu imi pot deduce nici 5% din tva .

2 - Pot sa imi infiintez PFA daca nu am studii in domeniu finalizate?

3 - Pt SRL unde ma incadrez? ce coduri ?

Sunt incepator in aceasta zona asa ca va rog sa ma ajutati . Orice sfat este un ajutor si il apreciez .
Ultima modificare: Miercuri, 30 Mai 2012
andreiunicat, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters285233 , utilizator 15:55, 29 Iulie 2013
aici poti gasi codul caen
[ link extern ]
tinand cont de varsta, ati putea infiinta un srl-d.
daca apreciati ca cifra dvs de afaceri nu va depasi 35000 euro/an cifra, puteti sa ramaneti neplatitor de TVA.
Daca aveti si achizitii de servicii sau bunuri, merita sa fiti platitori de tva. Daca nu , atunci nu este indicat sa va inregistrati ca platitor de tva. Desigur, asta pana la depasirea plafonului