avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 743 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... fraieriti de o firma de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

fraieriti de o firma de telefonie mobila

buna seara . am si eu o intreabre si sa imi spuneti ce e de facut : am avut un abonament la o firma de telefonie mobila, abonament care a expirat in luna octombrie iar in luna septembrie am facut o solicitare la serviciul relatii cu clienti la un operator de al lor ca vreau sa renunt la acest abonament si nu mai vreau sa am abonament , au tot insistat ca sa prelungim leam zis ca nu doresc acest lucru , luna octombrie pe 22 am platit ultima factura iar in data de 22 mia luat numaru de la cartela iar acuma incepand cu luna am primit un plic astazi in care ma informeaza ca am de plata 65 de lei pe luna mai , eu dupa 2 luni am aruncat cartele acele(leam bagat in foc)si cand am mers la GSM mia zis doamna de acolo ca nu am de plata 65 lei ci 135 lei ca e si luna in curs dar eu nu am fost anuntat ca mi sa dat drumu la abonamet ce se poate face ?

[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Joi, 31 Mai 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: mxm , utilizator 12:14, 5 Iunie 2012
Ce puteti face... Sa nu platiti.
Totusi, nu am inteles ce reprezinta acesti bani, daca din luna octombrie v-a incetat contractul de telefonie.
Ultima modificare: Joi, 31 Mai 2012
ContSters103772, utilizator
poi sumele de bani reprezita dupa spusele lor pt servici ,si ni sa spus ca lau suspendat dar noi am cerut intreruperea contractului si iau dat drumu dupa 6 luni de zile la contract fara sa ne anunte cartele cu numerel respective daca au luat numaru leam distrus ca nu mai aveam ce face cu ele, ei au repus acest abonamet in functiune fara acordul nostru putem sesiza protectia consumatorului pt aceasta fapta ?
Ideal era sa le faceti notificare scrisa ca doriti rezilierea la data incetarii contractului. Insa si asa cred ca aveti sanse pentru ca, daca am inteles bine, accesul in retea v-a fost suspendat dupa o luna de la solicitarea dvs. de reziliere - deci s-a inregistrat.

Ar fi bine sa le trimiteti macar un mail, daca nu o solicitare prin posta (expediata cu confirmare de primire) in care sa cereti explicatii privind reactivarea abonamentului si sa spuneti ca refuzati plata facturilor din motivele pe care le-ati scris.

In functie de raspunsul lor va puteti adresa Protectiei Consumatorilor - poate aveti sanse sa rezolvati pe cale amiabila si nu mai e cazul. Este posibil ca departamentele lor ''sa nu stie unul de altul'', cum se zice, si sa se regleze in urma sesizarii.

Puteti incerca si telefonic, la Relatii cu clientii, insa va sfatuiesc sa va notati data, ora si numele operatorului care va raspunde ca sa puteti da cat mai multe detalii in reclamatie: cu cat e mai bine intocmita, cu atat mai putin timp ia pentru solutionare.

Daca nu gasiti intelegere, va puteti adresa Protectiei Consumatorilor.
Aveti aici un mic ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...
Pentru a formula o reclamatie la ANPC cu privire la aspectele semnalate trebuie sa indepliniti conditiile din OG 21/1992 privind protectia consumatorilor


Art. 2. - În sensul prezentei ordonanţe, se înţelege prin:

2. consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

Daca indepliniti conditiile de mai sus puteti formula o reclamatie la ANPC prin care solicitati daca s-au respectat prevederile legale si anume:

Art. 10 din OG 21/1992 Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:

i) de a fi notificaţi cu 30 de zile înainte de data la care contractul se prelungeşte în mod automat pentru o perioadă de timp determinată sau nedeterminată, în vederea formulării în scris de către consumator a unei opţiuni de prelungire a valabilităţii acestuia.

Solicitati dovada in care ati formulat in scris optiunea de prelungire a contractului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract servicii voce aiulianctin aiulianctin Bună ziua, În luna octombrie a anului trecut, abonamentul mamei a expirat. A fost contactată telefonic de către un angajat Vodafone pentru prelungirea ... (vezi toată discuția)
Acordul verbal - mod de a incheia un contract? Lolescu Lolescu Buna ziua, Beneficiez de serviciul de Internet (pachetul router + telefon fix) ale unei firme de telefonie mobila. Am vrut sa renunt la el pentru ca nu sunt ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract cu firma de telefonie andreeaaura andreeaaura Am un abonament (pe persoana juridica) cu o firma de telefonie mobila care expura in luna octombrie a.c. Am solicitat rezilierea contractului pe motiv ca ... (vezi toată discuția)