Ideal era sa le faceti notificare
scrisa ca doriti rezilierea la data incetarii contractului. Insa si asa cred ca aveti sanse pentru ca, daca am inteles bine, accesul in retea v-a fost suspendat dupa o luna de la solicitarea dvs. de reziliere - deci s-a inregistrat.
Ar fi bine sa le trimiteti macar un mail, daca nu o solicitare prin posta (expediata cu confirmare de primire) in care sa cereti explicatii privind reactivarea abonamentului si sa spuneti ca refuzati plata facturilor din motivele pe care le-ati scris.
In functie de raspunsul lor va puteti adresa Protectiei Consumatorilor - poate aveti sanse sa rezolvati pe cale amiabila si nu mai e cazul. Este posibil ca departamentele lor ''sa nu stie unul de altul'', cum se zice, si sa se regleze in urma sesizarii.
Puteti incerca si telefonic, la Relatii cu clientii, insa va sfatuiesc sa va notati data, ora si numele operatorului care va raspunde ca sa puteti da cat mai multe detalii in reclamatie: cu cat e mai bine intocmita, cu atat mai putin timp ia pentru solutionare.
Daca nu gasiti intelegere, va puteti adresa Protectiei Consumatorilor.
Aveti aici un mic ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...