am o problema cu o firma de curierat care de 2 saptamani ma tot amana cu predarea unui ramburs..rambursul trebuia sa il primesc in 3 zile de la ridicarea coletului.am sunat de nenmarate ori la sediu si mi sa spus ca o sa primesc banii in cel mai scurt timp dar nimic pana la ora actuala.am sesizat opc-ul si mi-au zis sa fac o plangere pe care trebuie sa o duc la firma de curierat si sa imi dea un numar de inregistrare si sa astept timp de 30 de zile sa vad daca o sa primesc rambursul iar daca nu,sa ma prezint din nou la opc.azi spre surprinderea mea firma de curierat este in greva generala si nu stiu cum o sa imi mai primesc banii.daca ma puteti ajuta cu un sfat si un model de plangere pentru nerespectarea termenului de predare a rambursului a-si fii foarte iincantat.multumesc
Nu e un formular special pt plangere (daca n-o fi avand firma ceva tipizate)
Pur si simplu va adresati conducatorului respectivei societati si explicati care este problema, ce demersuri ati intreprins pt recuperarea banilor, ce raspunsuri ati primit (telefonic) si ce pretentii aveti, cerand sa va trimita banii pe care ii aveti de primit si cereti sa va ofere un raspuns scris…
Reclamatia / plangerea, o scrieti in dublu exemplar (pe exempl dv sa fie trecut nr de inregistrare a plangerii la sediul lor).
Banuiesc, totusi, ca firma e la o distanta mai mare de domiciliul dv… In acest caz trebuie sa le trimiteti o scrisoare recomandata (cu valoare declarata, de preferinta – pt a nu contesta ei continutul plicului) si confirmare de primire. Aceasta metoda de a trimite reclamatia o puteti folosi chiar daca societatea are sediul in apropierea domiciliului dv – patronul firmei nu poate fi in greva, iar corespondenta o primeste…