avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 883 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Locul de munca

Buna ziua, am o nelamurire in ceea ce mi s-a intamplat la locul de munca si as fi tare recunoscatoare daca ma poate ajuta cineva.
Eu lucrez ca si receptionera la un hotel unde sunt s ture de noapte. De curand am afla ca sunt insarcinata, am facut cerere de informare(cu numar de inregistrare intern) si am dus si adeverinta de la medicul ginecolog in care era specificat faptul ca trebuie sa se evite turele de noapte. Cand au aflat mi-au cerut sa-mi dau demisia altfel au spus ca imi fac o decizie cu care vor sa ma mute pe postul de femeie de sevici/ camerista pe un salar mai mic, chiar daca eu nu am fost de acord. pe postul de receptioner nu ma mai lasa sa raman spunand ca colegele mele nu vor fi de acord ca eu sa ma duc doar pe turele de zi la lucru si ele nu.
Intrebarea mea este daca au voie sa ma mute de pe postul de receptioner pe un post unde sunt implicate substante de curatenie si munca fizica mut mai grea ca si la receptie.
Astept un raspus si va multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 09:47, 12 Iunie 2012
Potrivit art.48 C.mun. , angajatorul poate modifica temporar locul şi felul muncii, fără consimţământul salariatului, şi în cazul unor situaţii de forţă majoră, cu titlu de sancţiune disciplinară sau ca măsură de protecţie a salariatului, în cazurile şi în condiţiile prevăzute de prezentul cod.

Modificarea temporară a locului şi felului muncii, fără consimţământul salariatului, ca măsură de protecţie a acestuia, se poate intemeia si pe starea de sănătate a salariatului.

Asadar, legea prevede ca aceasta modificare trebuie sa fie temporara si nu definitiva ..

De asemenea, potrivit art.60 alin.1 C.mun., concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:
...