avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 575 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Probleme administrator
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Probleme administrator

Buna ziua,
mi-am cumparat un apartament in data de 21.05.2012,momentan nu locuiesc acolo,am fost saptamana trecuta cu contractul casei sa ne treaca in carte de imobil si sa vedem ce avem de platit la intretinere,tin sa mentionez ca momentan nu locuim acolo si suntem 3 adulti si un copil,insa administratorul ne trecuse deja 4 persoane la intretinere,cand am incercat sa-i explicam a inceput sa tipe si sa urle, ce pot face in acest sens ?
Si daca se poate as mai dori sa stiu la ce cheltuieli comune trebuie sa particip, ( gunioi,apa, lift....) apartamentul se afla la parter si am si centrala.
Multumesc frumos.
O seara buna!!!
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 23:01, 10 Iunie 2012
Pentru un apartament nelocuit, nu se va plati: curentul electric, gazele si gunoiul, cheltuieli care se repartizeaza pe numar de persoane.
In rest, indiferent de parter sau etaj, se platesc toate celelalte cheltuieli care se repartizeaza pe cota-parte indiviza.

Faceti o cerere scrisa adresata presedintelui asociatiei in care solicitati sa vi se recalculeze cota de intretinere conform situatiei unui apartament nelocuit, in doua exemplare, pe exemplarul care ramane la dv. sa fie numar de inregistrare.
Pentru greseli in listele de intretinere proprietarul sau chiriasul face contestatie in 10 zile de la afisare si trebuie sa primeasca un raspuns in urmatoarele 7 zile.
Si daca nu primiti numar de inregistrare la cererea pe care v-a sfatuit @elga50 sa o faceti, trimiteti aceasta cerere prin posta dar sa aveti confirmare de primire.
Va poate trece la plata doar daca o persoana depaseste 15 zile de locuit in imobil.
a inceput sa tipe si sa urle, ce pot face in acest sens ?

Trebuie sa ii spuneti administratorului ca EL este angajatul asociatiei nu dumneavoastra, si EL trebuie sa dea socoteala in fata dumneavoastra, iar daca vrea sa tipe sa o faca acasa la el.
OLLIVIETTE2000 a scris:

mi-am cumparat un apartament in data de 21.05.2012....

Poate este o neintelegere, o necorelare avand in vedere ati trecut pe la asociatie dupa 2 saptamani de la cumparare. Dupa cum este firesc ar trebui ca pentru luna mai sa plateasca fostul proprietar, noul fiind proprietar pe o perioada mai mica de 15 zile din luna mai. Daca fostul proprietar era inregistrat cu 4 persoane si acesta nu a anuntat asociatia ca a vandut..., este firesc sa ramana in evidenta tot 4 persoane. Si chiar daca anunta ca a vandut pe 21 mai, tot pentru 4 persoane trebuia sa platesca intreaga luna mai.
Dar oricum supararea administratorului nu are rost pentru ca, tot firesc, discutam acum de numarul de persoane pentru luna iunie si nu luna mai. De regula proprietarii anunta in cursul lunii daca sunt modificari ale numarului de persoane, asa ca dumneavoastra ati anuntat in timp util, repet, daca discutam de luna iunie si nu inainte de iunie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fondul de reparatii este obligatoriu? cornelia_a cornelia_a Daca apartamentul al carui proprietar sunt este nelocuit, ce obligatii la plata imi revin? cheluielile pe spatiile comune da dar in privinta fondului de ... (vezi toată discuția)
Apartament nelocuit cheltuieli alexavlad alexavlad Care sunt cheltuielile ce trebuie achitate de proprietar pentru un apartament nelocuit de cativa ani ...? Apartamentul este situat in Piatra-Neamt daca se ... (vezi toată discuția)
Repartizarea pierderilor de apa la o asociatie de proprietari rody77 rody77 Buna ziua Am o intrebare legata de repartizarea pierderilor de apa la o Asociatie de proprietari. Cum se repartizeaza aceste pierderi? Pe numar de apartamente ... (vezi toată discuția)