Am platit abonament 12 luni la Connex. Vreau intreruperea acestuia, dar domnii tegiverseaza. Intre timp imi vine plata abonamentului si penalizari la ceva ce nu mai folosesc.
Ce pot face?
nu aveti ce face ,
contractul este unilateral si profund in favoarea furnizorului de servicii telefonice , iar autoritatea de reglementare desi trebuie sa va apere interesele , nu doreste acest lucru
desigur, situatia este mai complicata decat o prezentati Dvs.
comercial vorbind, ei trebuie sa-si apere interesele. cand ati cumparat un telefon "subventionat" v-ati bucurat, cand e vorba sa platiti ... mai greu.
va sfatuiesc:
1. cititi cu atentie contractul;
2. faceti catre Dansii numai cereri scrise si sa aveti dovada inregistrarii.
Autoritatea de reglementare nu are vreo atributie in aceste raporturi care sunt strict comerciale, poate OPC-ul in caz ca sunteti consumator, adica contractul este pe persoana fizica.
cicpijay a scris:
>Am platit abonament 12 luni la Connex. Vreau intreruperea acestuia, dar domnii tegiverseaza. Intre timp imi vine plata abonamentului si penalizari la ceva ce nu mai folosesc.
>Ce pot face?
Notifica-le intentia de a denunta contractul prin intermediul unui executor judecatoresc.In ceea ce priveste penalizarile de pana acum n-ai cum sa le mai recuperezi.Succes!
ori connex ori orange ori zapp, toate sunt la fel din punctul asta de vedere, al contractului de adeziune cu clauze grele si oneroase. diferenta e de nuanta numai, fie ca e verde pastel, orange pastel ori roz. o data ce ati incheiat un contract cu una din firmele astea, numai ei vor sti (totul) despre viata dvs. acum sunteti gata sa renuntati la mariajul consimtit, si sa va dezbracati in fata lui orange ori zapp, ori cosmorom.
..succes
>Am platit abonament 12 luni la Connex. Vreau intreruperea acestuia, dar domnii tegiverseaza. Intre timp imi vine plata abonamentului si penalizari la ceva ce nu mai folosesc.
>Ce pot face?
In primul rand sa cititi cu atentie contractul pe care il semnati pt. ca poate sa semnati un contract pt. 2 sau 3 ani de zile. Nici odata nu se stie acest lucru.
Dupa cum stiu, contractele telefonice fix sau pe mobil se face minim 1 an de zile. Dupa ce v-a expiart contractul (adica dupa 1 an), aveti tot dreptul sa renuntati la serviciul sau pt. serviciile la care ati optat Dvs. Renuntarea acestuia, o puteti face prin telefon sau prin email(daca prestatorul de serviciu are acest mod)
Din pacate sunt multi oameni, care nu citesc exact ce scrie si la ce folos este acel contract pe care il semneaza.
Cam asta este.