avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 521 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Informare despre contractul individual de munca
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Informare despre contractul individual de munca

Buna ziua.Va rog sa ma lamuriti si pe mine ce pot sa fac in situatia in care ma aflu. Lucrez ca lucrator gestionar la o statie peco,suntem un nr de 6 angajati,5 baieti si o fata si avem urmatorul program: fata lucreaza de luni pana sambata cate 8 ore ,duminica are liber si lucreaza numai de zi.Baieti lucram in ture de 12 ore astfel: LUNI TURA DE ZI 12 ORE;MARTI SEARA TURA DE NOAPTE 12 ORE;MIERCURI LIBER;JOI TURA DE NOAPTE 12 ORE;VINERI LIBER;SAMBATA TURA DE ZI SI SE REPETA IAR 2 TURE DE NOAPTE SAMD.In total pe luna prindem 18sau 19 ture dintre care 12 ture de noapte, ceea ce inseamna pe luna un numar de 216 sau 228 ore dintre care 144 ore tura de noapte(ora 20 pana la ora 8 este tura).Noi am solicitat sa lucram 8 persoane (inca 2 persoane angajate) dar nu se doreste angajarea decat a inca o persoana care sa fie tot fata si sa lucreze doar ziua fetele urmand ca sa lucreze una o zi cealalta o zi.in acest caz ele ar lucra 15-16 zile pe luna un program de 12 ore tura in loc de 8 cum lucreaza acum fata care este si ar face un numar de 15(16)zile x 12ore = 180(192)ore numai de zi(de la ora 8 la ora 20)iar noi am ramane cu acelasi program ca si acum adica 18(19)ture x12ore din care 12ture de noapte. O alta problema ar fi urmatoarea : in contr de munca scrie ca salariul de baza lunar brut este de 770 ron si alte elemente constitutive:a) sporuri 25%spor de noapte b) indemnizatii..... c)alte adaosuri:2% spor sambata si duminica d)orele suplimentare prestate in afara programului normal de lucru sau in zilele in care nu se lucreaza ori in zilele de sarbatori legale se compenseaza cu ore libere platite sau se platesc cu un spor de